Apraksts
Mēs apstrādājam tavus datus, lai varētu izvērtēt un risināt tavus pieprasījumus, lūgumus, ieteikumus, piezīmes, sūdzības, prasības un atsauksmes, kā arī lai pārliecinātos, ka tie ir pamatoti, un sniegtu atbildi, cenšoties arī deklarēt, izpildīt vai aizsargāt juridiskās prasības.
Sūdzības gadījumā tev ir jānorāda savs vārds, uzvārds, kontaktinformācija, sūdzības apraksts un dokumenti, kas pamato sūdzības pamatotību. Ja tu nesniedz obligāto informāciju, mēs nevaram izvērtēt un izskatīt sūdzību. Mēs ļaujam izvēlēties, vai vēlies saņemt atbildi uz savu pieprasījumu, lūgumu, ierosinājumu, piezīmi, sūdzību, prasību vai atsauksmi, un kādā veidā vēlies to saņemt, tāpēc norādi savu tālruņa numuru vai e-pasta adresi. Ja tu nenorādi šo informāciju, mēs nevaram atbildēt.
Mēs saņemam tavus personas datus, tiklīdz tu sniedz mums iepriekš minētos pieprasījumus, lūgumus, ieteikumus, piezīmes, piezīmes, sūdzības, prasības vai atsauksmes, izmantojot e-pastu, zvanu centra tālruni, mūsu Facebook kontu, publisko telpu, kā arī aizpildot atsauksmju veidlapas.
Visi personas dati, kas saistīti ar izskatāmajām sūdzībām vai iesniegtajiem pieprasījumiem, lūgumiem, priekšlikumiem, piezīmēm, prasībām vai atsauksmēm, tiek glabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no to atrisināšanas dienas. Personas datus var glabāt ilgāk, ja sūdzības vai pieprasījuma, lūguma, ierosinājuma, piezīmes, prasības vai atsauksmju nokārtošana neizdodas vai joprojām turpinās, kā arī tad, ja personas dati ir nepieciešami, lai aizsargātu mūsu vai trešo personu likumīgās intereses, piemēram, likumā noteikto noilguma termiņu vai juridiska strīda gadījumā. Ja sūdzība tiek izskatīta, parakstot mierizlīgumu, personas dati tiek glabāti 10 gadus.
Mēs varam nodot tavus datus apdrošināšanas sabiedrībai. Mēs nododam tavus personas datus mūsu datu apstrādātājiem, piemēram, tiem, kas mums nodrošina IT sistēmas un pakalpojumus, īsziņu pakalpojumu sniedzējiem.
Personas datu kategorijas
- Vārds
- Uzvārds
- Adrese
- E-pasta adrese
- Tālruņa numurs
- Sūdzības vai cita pieprasījuma apraksts
- Sūdzību pamatojošie dokumenti, kas papildus citiem personas datiem var ietvert arī veselības datus, ņemot vērā, ka pieprasījums ir saistīts ar kaitējuma atlīdzināšanu veselības pasliktināšanās dēļ.
- Lojalitātes kartes numurs
- Iepirkumu vēsture
- Atsauksmes
- Cita saistīta informācija
Apstrādes juridiskais pamats
Tavi personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm, lai pārliecinātos, ka tava sūdzība vai cits pieprasījums ir likumīgs, kā arī lai to analizētu, savukārt īpašu kategoriju personas datus mēs apstrādājam, lai paziņotu, izpildītu vai aizsargātu juridiskās prasības.
Personas datus var apstrādāt arī, pamatojoties uz tavu piekrišanu.